Lista mea de bloguri

vineri, 31 decembrie 2010

Ultima zi..

Ultima zi din 2010..un an..am mai spus eu ceva despre cum a fost 2010 pentru mine, nu vreau sa ma repet!
    Ultima zi..emotii ceva? Nu, gresit..nu emotii..nostalgie (punct ochit) stai, privind pe fereastra[:))] si "meditezi", faci un bilant cum se spune [toata lumea foloseste expresia asta zilele astea:))] a ceea ce a fost 2010 pentru tine. Bun, rau..trece peste vreo cateva ore deci nu mai conteaza..Nu privi in trecut [trecut=ceea ce a fost, deci nu mai conteaza, nu mai poti schimba nimic theee:))] e mult mai benefic sa privesti spre viitor, sa-ti pui dorinte (la asta ne pricepem cu totii:X), sa iti faci un plan pentru ceea ce ai vrea sa fie 2011 pentru tine, sa-ti faci vise,idealuri...
   99.9%[ma includ si eu:))] dintre cei care sunt intrebati "Ce va doriti pentru anul urmator?" raspund (nu stiu daca sincer) "Imi doresc sanatate pentru mine si familia mea,noroc si fericire" (raspuns clasic, deja monoton..dar totusi adevarat "Sanatatea e mai importanta decat toate"). Nu ai ce spune, e adevarat, daca nu ai sanatate nu ai nimic..dar totusi sanatatea sa zicem ca intr-o oarecare masura ti-o mai faci si cu mana ta..(iar am deviat de la subiect).
   Vreau sa-mi fac planuri pentru 2011, vreau sa fac din planurile acestea visele mele, idealurile mele..vreau sa-mi continui cursurile de chitara, pentru ca chiar imi place..ador sa petrec timp cantand, vreau sa realizez tot ceea ce imi propun, sa-mi duc la capat (daca se poate, iar daca nu se poate eu vointa am destula..deci clar o sa se poata) toate ideile ce-mi stau in minte, si vreau sa incerc (macar) sa ma apuc serios de munca in ceea ce priveste o viitoare cariera!
      Si mai vreau inca 100000000 de lucruri pe langa acestea care sigur o sa se realizeze pentru ca eu cred in ele!!
     La multi ani..2011 sa va aduca doar ceea ce va doriti cu adevarat..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu