Lista mea de bloguri

joi, 30 decembrie 2010

Chitari in club..:O:O

Am vazut multe chestii..mai "ciudatele" la viata mea..recunosc ca am si facut chestii "nebunesti" [unii dintre voi stiu cam despre ce e vorba..am mai povestit cate ceva:D] dar seara trecuta..chiar si un nebun ar spune ca a fost "nebunie curata"!
      Sa incepem cu expozitiunea [am eu ceva cu ora de romana:))] inca la munte 29 decembrie..ora 23:30 aproximativ,bineinteles ca nu doarme nimeni ce naiba ori e excursie ori nu mai e..pai nu?:))) Am zis hai sa facem ceva mai iesit din comun (sa tinem si noi minte ca am facut ceva interesant inainte de sfarsit de an) multi votau pentru mersul in club..Zic "totusi da-l naibii de club..e borring:-j toata lumea in club, am o idee mai buna...hai in club dar intr-un club de karaoke [va fac eu sa nu va mai doriti sa mergeti in club,e de ajuns sa cant un vers dintr-o melodie si gata=)))]". Ideea mea li s-a parut interesanta deci hai...
      Am uitat sa mentionez multi dintre cei cu care am plecat sunt chitaristi (si eu am venit cu chitara logic:D) si se trezeste un baiat sa spuna "Ce ar fi daca imi iau chitara cu mine in clubul de karaoke?!" [clubul in care vroiam sa mergem (Blue Night..pentru cunoscatori) nu ne era strain sa spun asa..fiul patronului clubului (no name sure) era foarte bun prieten cu o prietena care era aici cu noi..deci patronul ne astepta cu drag, dandu-ne totodata mana libera la orice "nebunie" vroiam sa facem...(fiul patronului chitarist si el, plecat din tara momentan, deci echipamentele pentru chitara electrica (amplificatoare etc) erau disponibile pentru noi..de aceea ideea de a aduce o chitara in clubul de karaoke devenea geniala]
   Sigur nu mai e nimeni cu mine acum..Mai e cineva aici?! si acum in cor "NUUUUUU" :)))
   Gata pauza..revenin la poveste..am ajuns in club [statie de karaoke deja ne facea cu ochiul;;)] ala se duce isi conecteaza chitara la amplificatoare [lumea pe acolo...wtf ce face asta? e club nu concert rock you know:))] si incepe cu un mic solo (fade to black-intro solo) prinde cat de cat..lumea contrariata aplauda..(:O) iar prima curajoasa [nu eu:))] incepe seara de karaoke cu piesa.. ....[ghiceste piesa...ce naiba:))].....( SUSPANS...)... "drumurile noastre toate" (good start). Falsam primele 3 versuri (logic ca, cantam toti) si incepe Dan cu chitara..ritmul e super ok..(acopera si mama difuzoarelor logic) pauza dintre strofe (sau ce naiba erau alea) le "umplea" Dan cu tot felul de solo-uri spectaculoase (nu-mi venea sa cred dar...incepuse sa fie o atmosfera chiar misto) dar...se termina primul cantec ("did you see that??!:O:O:O it was awesome")
        Cam asa a fost toata noaptea (atmosfera a fost geniala:X:X)...
        Cand a ajuns randul meu sa cant (prepare to die) nu-mi venea sa cred...jur ca daca eram pe un pod (sau oriunde altundeva la inaltime) ma aruncam chiar in clipa aia...imi picase melodia viselor mele (~X(~X(~X() o melodie de a lu Guta logic ("iti bati joc de mine, nu?:-l..eu nu cant asta..am zis".."nu-mi pasa canti sau pleci".."nici nebuna daca as fi tot nu as pleca acum..dar totusi e Guta..god de ce eu?:((".."Canta si taci!!!") Fortata de imprejurari cant..."Locul 1 numai 1 sunt mereu pe locul 1=)))))))" ma uit la Dan.."Fa solo din "piesa" asta sa te vad..:))"..
        Noaptea a fost geniala oricum (avand in vedere ca m-am trezit acum 1ora:D]..ar trebui luata in serios ideea chitarilor in club (pacat ca nu am o filmare..) clar schimba atmosfera, da tonuri noi pentru a satisface chiar toate gusturile..eu sunt PRO!!
        

3 comentarii:

  1. nu.mi vine sa cred k ai xantat manele:-o...oh my God...
    uh si manelele=baba si mitraliera...
    uh sa canti Guta?
    prima data am crezut k e gluma...
    deci Canta si taci,plopule!!!:))
    deci imi canti aks plopule....k am nevoie de o criza de ras:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. sa vezi ce bataie iti dau yo aks...
    ai incalcat "Codul sacru al PLOPIPLOR" cand ai canta Guta...
    deci ejti moarta!!!:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. =))
    maine dimineata pana in 1 cam asa sunt acasa:))
    a trebuit sa cant..ma trimiteau la hotel daca nu[-(

    RăspundețiȘtergere