Lista mea de bloguri

marți, 28 decembrie 2010

Craciunul..

De cand ma stiu am adorat Craciunul si aceste sarbatori de iarna,pur si simplu le iubesc..ador atmosfera accea specifica,ador agitatia de pe strazi,din magazine,iubesc decoratiunile si sa vad orasul pregatit si el parca de sarbatoare..ador brazii impodobiti la vitrine,iubesc sa merg prin zapada,sa o simt strivindu-se sub talpile mele..ador Craciunul!!
Pentru mine un Craciun perfect este un Craciun petrecut in familie...
Am o "prietena" dar totusi e cam mult spus de aceea ii voi spune doar o simpla "cunostinta". Aceasta "cunostina" cand ii spuneam cum imi place mie sa petrec Cracinul reactiona intotdeauna intr-un mod...nu stiu cum sa-l numesc..se uita la mine intr-un fel ciudat gen "hellooo esti in 2010 inca mai faci Craciunul cu mami si cu tati langa bradul de Craciun?!" Am uitat sa mentionez, "cunostinta" mea este o fata a carei parinti sunt divortati de foarte mult timp,mama ei plecata in strainatate incearca cu foarte mult efort sa-i mentina o situatie materiala decenta doar ca...as putea spune ca a cam piedut-o..si la randul ei si-a pierdut orice autoritate in fata copilei(greaseala clasica de parinte preocupat cu altceva decat cresterea copilului sau)! Nu e treaba mea sa critic..tot ce spun aici este doar un exemplu..si as vrea sa fie pentru multi dintre voi o lectie de viata..
Sa revin la subiect...pentru ea Craciunul ideal reprezinta de multe ori iesirile cu prietenii..consumarea unor cantitati mari/foarte mari :| de alcool..pentru a (asa cum sustine ea) "uita de toate..si pentru ca imbatandu-te poti simti adevarata viata"..W8..ce naiba? eu nu inteleg..nu spun ca nu-mi place sa-mi traiesc viata,nu spun ca nu-mi place sa ies dar de Craciun tu te imbeti?!..Unde e spirtul sarbatorilor,unde este nostalgia pe care..cred ca fiecare o simtim de Craciun,unde este miracolul nasterii lui Iisus..nimeni nu mai pune pret pe aceste lucruri acum?!
Intotdeauna imi spunea ca petrecerea timpului liber cu familia este extrem de plictisitor,monoton si ca acest lucru este normal pana la o anumita varsta..Eu in schimb pot spune NU..de Craciun familia mea a fost completa(incluzand frate+sora:X:X) si pot spune ca a fost un Craciun absolut minunat..am simtit intr-adevar familia aproape si daca as fi putut as fi prelungit momentele alea pana la eternitate! 
Un copil de cand se naste este educat sa-si iubeasca familia mai mult decat orice pe lume.."cunostiinta" mea nu a fost la fel de norocoasa din acest punct de vedere..din moment ce nu-ti ai familia aproape in cele mai importante momente din viata este normal ca inveti sa supravetuiesti fara ea..nu-ti mai pretuiesti familia si ti se pare inutila si chiar ridicola..

2 comentarii:

  1. Bah...1.prima la comm
    2. ejti un plop ca deobicei care ma sperie cu....cu....stai k imi sta pe limba...cu...zambetul ala sexy:)))
    3. plopul este scriitor...plopul este scriitor...te dau in gat:))

    da mah...e bestial...deci cred k is cea mai sincera de pe lumea asta cand iti zic k imi plche moolt....e sooper tareee

    RăspundețiȘtergere