Lista mea de bloguri

miercuri, 29 decembrie 2010

Ai fost vreodata impresionat de ceva?!

Ei bine..eu am fost si pot completa ca intr-un mod foarte placut...
    Ok,ok..lasa-ma sa ghicesc ce e acum in mintea ta.."Ce naiba ar putea sa te impresioneze pe lumea asta..o fapta?! , un gest de caritate?!,un zambet?!,o persoana?!,ooo..stai ca nu mai stiu:))...o idee?!"
     No way...nu e asa usor sa ma impresionezi pe mine[>:)]...mai vrei suspans? (hai ca mai pot..am capacitatea de a vorbi mult si....nu "aiurea" daca asta iti trece prin cap acum). Imi amintesc acum ceva timp am vazut un film...intr-o seara de toamna(parca) ma plictiseam(nothing to see on tv) deci hai sa vad un film. Deschid browser'ul..si incep sa "goagalesc" poate gasesc un film care sa ma atraga in vreun fel (am momente cand nu stiu ce gen de film vreau sa vad..comedie/actiune/documentar[neah:-j..asta e borring:D]. Ajung pe un site si vad o lista intreaga de filme asezate in functie de gen..ma uit in stanga (nothing interesting),good good..in stanga nimic interesant deci hai sa incercam in dreapta (la fel..titluri de filme banale la care doar cu putin mai mult de un neuron poti intui "actiunea" si finalul..) Totusi in plictiseala mea deja molipsitoare..vad un titlu care ma intriga "INCEPTION" [implantare pentru cei mai putin cunoscatori]..hmm..implantare zici huh? Implantare de ce..? Ok asta suna interesant..nu pot intui povestea deci hai sa-l downloadam...
    Hai sa spun putin de ce am zis sa scriu despre filmul asta (nu ca sa umplu o pagina aici..nu asta e intentia..daca tot mi-am facut blog macar sa scriu ceva interesant care sa capteze si sa poti citi toata postarea)scriu despre filmul asta pentru ca este ceva chiar iesit din comun...ceva cu totul si cu totul misterios care chiar iti da de gandit!
   Hai sa o iau altfel...te-ai simtit vreodata treaz,constient in propriul tau vis?! Exact despre acest lucru "vorbeste" filmul asta..capacitatea unui om de a putea patrunde in propriul vis (sau in visul unei alte persoane) si de a extrage gandurile/ideile/cunostiintele..Da stiu suna...cum sa zic..absurd (yeah..that's the word) si probabil chiar e absurd (nu despre asta e vorba aici). Ideea filmului clar te capteaza cu totul..te duce cu mintea undeva departe..stai,te gandesti "Oare pot si eu sa fac asta?!"..nu te obosi, iti dau eu raspunsul.."Logic ca nu fratee..cu toate ca ar fi interesant sa o putem face" Hai sa fim seriosi..in cate minti nu ne-am dori sa putem patrunde..sa aflam ce gandeste persoana respectiva..sa putem afla chiar totul despre ea..Din chestia asta chiar ar rezulta lucruri mai nasoale (asa e omul..din orice lucru "magic" reuseste sa scoata ceva rau)..deci bine ca e imposbil!
   Dar totusi...ramane "wooow"! In film se sustine ideea ca un om isi poate construi propria realitate in vis (eu cred ca multi o fac deja..unii parca nu traiesc pe lumea asta, ci intr-o lume imaginara construita de ei gen "si totul sa fie numai lapte si miereeeee") iar adeptii acestui lucru ajung in ipostaza de a nu mai putea deosebi realitatea de vis (woooow..really?:O)..pentru a putea totusi distinge o "lume" de "alta" incearca sa-si aminteasca felul cum au ajuns intr-o anumita situatie..(e pe sistemul "theeee" cand visezi intotdeauna apari intr-un mod bizar intr-un anumit context..)..[ti-am zis eu ca e interesant filmul:>]
  Visele totusi raman chestii ciudate..subconstientul tau lucreaza cum numai el stie..dar pana la urma chestiile ciudate fac lumea mai interesanta..fara macar un strop de "magie" totul ar deveni monoton (daca nu e deja)
   Vrei sa-ti povestesc cum am visat odata cum o persoana ma omoara in propriul meu "dream" ?[ca sa nu ma repet:))]...Nu, nu vrei..a fost cam...ciudat:)))
 

9 comentarii:

  1. stii ..chair vreau sa stiu ..cum ai fost omorata :D ..appo ..bv ;) ..nice blog ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu vreau sa aflu....!!!
    zi k eu eram acea persoana...
    bah si sa stii k ultimul meu vis(adik aku 1 an):D s.o intamplat ceva de genul...visam k patrund in mintea oamenilor....si aflam ce stiam deja:D
    si da e soooper:X

    RăspundețiȘtergere
  3. mersi Razvan;;)
    o sa-ti povestesc visul ala cu "crima":))

    RăspundețiȘtergere
  4. si..Laura
    vreau si eu sa visez asa ceva..cred ca ar fi genial..
    ideea in sine e geniala de asta am si scris despre ea:>

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ai venit in Blogosfera! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Na ca sunt primul tau follower! :>

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc;;)
    si eu ti'am dat follow:))
    cred ca in acelasi timp:-?

    RăspundețiȘtergere
  8. eu mi-am dat seama ca sunt in vis... de mai multe ori => I'm the coolest around here

    RăspundețiȘtergere