Lista mea de bloguri

luni, 3 ianuarie 2011

Timp in urma..

   9 decembrie 2010..Concert Bucuresti Yann Tiersen (:X)
Dupa parerea mea Yann Tiersen (artist francez) chiar este un muzician complet, extraordinar..
    Turneul european Dust Lane...
Cum am vazut ca va fi un concert YT in Romania mi-am spus din start ca trebuie sa merg, orice ar fi,stiam ca acest concert va fi spectaculos doar prin faptul ca prezinta unul dintre cei mai mari instrumentisti. Se remarca printr-un stil unic, original..reusind sa combine multe instrumente muzicale (chiar si un mixer:O)..Ca un exemplu YT la concert a cantat piesa Dust Lane intr-o varianta cu 4 instrumente muzicale..vioare,pian,acordeon,chitara acustica..isi poate imagina cineva cat de captivant este acest lucru..?! Cat de minunat este sa stai undeva si sa privesti toata magia care se intampla pe scena..?! Va spun..e un lucru cu totul si cu totul aparte..
     Concertul YT clar reuseste sa-ti aduca aminte pe unde mai e muzica in ziua de azi..reuseste sa mai scoata in fata instrumentele muzicale..putin valorificate! Acest om ramane impresionant..prin faptul ca el niciodata (sau aproape niciodata) nu comunica cu publicul..el isi face treaba, cei care cunosc muzica (sau poate au diferite tangente cu instrumentele muzicale) vor reusi sa inteleaga munca lui la un alt nivel, vor reusi sa-l aprecieze si sa constientizeze totodata ca acest artist ramane unic prin felul lui de a combina instrumentele muzicale..care la o "prima vedere" nu au absolut nicio legatura unul cu altul..in schimb el reuseste si le combina sub o forma minunata, dand o eleganta care greu mai poate fi intalnita in aceste vremuri...Dupa ce concertul s-a terminat, atat eu cat si prietenii care m-au insotit au ramas uimiti si placut impresonati de acest instrumentist, de acest om care reuseste prin muzica lui sa schimbe mentalitati..am fost cu totii atat de impresionati incat nu ne-am putut abtine sa nu ii cumparam noul album [Dust Lane pe care il recomand tuturor amatorilor de muzica buna--[daca nu cumparat macar downloadat..chiar merita]). La jumatatea concertului impresioneaza prin "schimbarea pagini" sa spun asa, pentru moment da la o parte melodiile acompaniate de pian&vioara pe solo-uri de chitara electrica incercand sa promoveze rock-ul francez (wtf). Ador chitara si tot ce are legatura cu ea..dar la aceasta schimbare brusca nu m-as fi asteptat (cu toate ca noul lui album promoveaza acest stil)...mi-a trecut prin cap intrebarea daca o sa-mi placa sau voi pleca doar partial multumita..Vestimentatie,decor tot schimbat in doar cateva minute..acordurile chitarii electrice incepeau sa rasune (btw chitara alba..my love:X)...piesa dust lane varianta rock (dude are you kidding me:O)..ai senzatia ca ti se opreste si respiratie pentru cateva minute..te uiti uluit..total impresionat..la sfarsit imi dau seama ca acest artist va ramane mereu in top doar prin felul sau de a fi...
       Oricand va mai fi un concert Yann Tiersen in Romania ma voi duce sa'l vad cu mare placere..deoarece sunt sigura ca acest muzician valoareaza toti banii...


  http://www.youtube.com/watch?v=9vopaDE_9aE&feature=player_embedded

3 comentarii: