Lista mea de bloguri

marți, 28 decembrie 2010

Cam repede trece timpul...

Impreuna cu jumatate din familie si vreo cativa prieteni ne-am gandit sa plecam cateva zile la munte inainte sa se scurga si anul asta asa ca..acum..intr-o camera de hotel din Predeal,dupa ce am omorat ski-urile(sau m-au omorat ele pe mine:))am zis sa mai scriu ceva..
De multe ori am stat si m-am gandit ca timpul trece foarte repede..parca acum era ziua mea(martie) si primeam tot felul de cadouri si eram pur si simplu in extaz de toata atentia pe care o primeam,parca acum era vara si plecam in tot felul de mini-excursii cu fratele meu trecand prin multe peripetii,parca acum incepea scoala si ma imaginam iar in banca a4a de la geam razand tot timpul cu "vecinii mei" de rand,parca acum era ajunul Craciunului si mergeam la colindat cu o chitara in mana aa stai..asta chiar a fost foarte curand:)) In fine..cineva zicea "tot ce e frumos trece repede"...cred ca anul asta a fost minunat pentru mine pentru ca nici macar nu l-am simtit cand a trecut..dar am ramas cu multe lucruri bune si multe amintiri placute..
Realizarea mea cea mai de pret de anul acesta este hotararea pe care am luat-o intr-o zi de iunie si anume..aceea de a incepe sa iau cursuri de chitara..cu decizia aceasta ma mandresc foarte tare. Sunt aproape 2 ani de cand mi-am dat seama ca instrumentele muzicale ma atrag si ca mi-as dori si eu sa pot canta melodiile mele preferate intr-o varianta acustica,in jurul unui foc de tabara undeva la munte..doar ca nu am avut suficienta forta sa-mi autoimpun ceea ce vreau sa fac..de accea ma mandresc cu faptul ca anul acesta m-am gandit sa pun piciorul in prag!! 
Pentru mine anu acesta a fost benefic din multe puncte din vedere am avut parte de aproape tot ce mi-as fi dorit! La intrebarea "Cum ai vrea sa fie 2011?:"..cred ca as raspunde simplu..SA FIE MACAR LA FEL DE BUN CA SI 2010!!

2 comentarii:

  1. da...repede trece timpul....si la anu uh ai bac...yo examene...si apoi uh pleci:((...da ce fac yo aici? plang....bah....suntemi mari ciopcii fericiti....

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa Laura..o sa ne mai vedem oricum:X
    o sa te chem la mine (la Brasov sper:X) si o sa fie super:X

    RăspundețiȘtergere