Lista mea de bloguri

marți, 28 decembrie 2010

Iar pe ski-uri..

Ma asteptam ca aceasta "excursie" la munte sa ma puna fata in fata cu anumite intamplari stupide..dar totusi am sperat ca nu din prima zi frateeee..8-|
    Sa fixez acum indicii temporali (sa ma simt putin ca la ora de romana:)) ora in jur de 12:00,partia Clabucet,Predeal..am zis daca tot am venit hai sa ne rupem putin gaturile pe ski-uri:)) Am plecat in jur de 10 friends..si SOC dintre cei 10 eu si inca o fata habar n-avem sa schiem! Hai ca-s naspa...nu e vorba ca nu stiu sa schiez..merg la munte cam in fiecare iarna si-n fiecare iarna vin acasa cu minim 5 vanatai,pot sa povestesc fluent minim 50 de cazaturi (logic ca sunt mai multe,dar doar atat imi amintesc:))) si bineinteles vin acasa cu dureri(mana,picior,fund,spate etc:)))..ideea e ca eu invat repede,ma prind repede de ceva..dar eu nu pot sa invat sa schiez perfect cand ma duc doar in jur de 4-5 zile pe an la schi, gen"hellooo sa invat ceva am nevoie de exercitiu (exact ca si la chitara..sa invat o melodie ma chinui 2 saptamani[acu depinde de dificultatea melodiei] o repet zilnic..dar si dupa ce am invatat-o bine o cant toata ziua:X:X[pana reusesc sa o invete si mama pe de rost=))])
     Asa...despre ce vorbeam?:-? Aa...Azi imi era cam asa sa ma urc iar pe ski-uri..dupa cum spuneam ceilalti schiau cat de cat bine si eu..da uraa iar ma opresc asezandu-ma in fund..sau eventual in plasa:D Fratele meu schiaza bine nu foarte bine..de aceea cand il vad ca,cade rad de el macar jumatate de ora sa compensez momentele cand rade el de mine:-w..iar sora mea schiaza perfect (locuieste in Austria..si eu in Adjud..pana mea iote diferenta:))) Imi pun ski-urile in picioare nu stiu cum naiba (intotdeauna ma frustreaza chestia asta) in 5 secunde sunt deja jos "God,are you kidding?~X(" Ok,OK ma ridic..si...si..........(SUSPANS)...CAD IAR!!! Mda..era logic. Ma ridic in picioare..de data asta crezand ca poate nu mai pic in 5 secunde...dar...vine un mare schior mare cu viteaza de nici nu vreau sa ma gandesc, da peste mine si ma arunca la 1 metru de locul unde ma aflam..iar cu nasul in zapada..si acum pentru a doua oara"God,are you kidding?~X(" Mi-a arat sora mea niste "trucuri" "Ia uite..cand vrei sa te opresti faci asa..apoi la curbe faci asa..".."good,good..bune explicatii mersi mult..da eu tot ma asez in fund sa ma opresc si ma panichez cand iau viteaza nu stiu cum sa-ti explic:))" 
     In doua ore cat am stat pe partie am reusit sa pic de milioane de ori..daca as face acum un bilant cred ca mai mult am stat pe jos decat in picioare dar na..nu mai conteaza "distractia conteaza" ee pe naiba..fundul meu spune altceva:)) 
     Dar inca nu am terminat...cum eram prea concentrata (jumate panicata dar nu mai zii la nimeni) nu prea am avut timp sa ma uit in jur, sa incerc sa iau un exemplu de la ceilalti care schiau pe langa mine dar dupa vreo ora de cazaturi am zis sa iau o pauza sa ma uit si eu,sa vad ce face lumea,cum schiaza ( recunosc ca speram sa mai vad in jurul meu un alt "schior profesionist" ca si mine de altfel :-" )dar....SOC!!!! [m-am maritat=)))-mi-am amintit de faza:D] vad ca trec niste tanci de astia de jumate de metru de is mai mari schi-urile ca ei..si ii vezi luand curbe cu viteza..coborand pe partie..de am ramas "doua puncte bat:)))"..ma gandeasc "ba ce naiba..am 17 ani,am 1.70 m si nu pot sa stau in picioare pe ski-uri mai mult de 2 min (asta in zilele norocoase) si unu de 5-10 ani schiaza aproape perfect (in orice caz genial pentru varsta lui) ia curbe grele..face si scheme si eventual cand vede ca te uiti asa lung si putin invidios la el ia o curba de aia de 180 de grade de te mai face si om de zapada..."

2 comentarii:

  1. :))=)) trante trante si iar trante.....sunt foorte nerabdatoare sa vii aks si sa te aud:
    "curu..au curu.....ma doare curu...am peste 5o de vanatai"...:)) deci filmea urmatoare zi k nu ai vrut sa ma bagi in buzunar k sa vad cum ei trante...sau sa cazi pe buzunarul in care ma aflu:))

    RăspundețiȘtergere
  2. ba:)))
    chiar ma doare fundul:))
    am crezut de prea multe ori..trebuia sa vii si tu>:D<
    data viitoare te iau promit;;)

    RăspundețiȘtergere