Lista mea de bloguri

miercuri, 12 ianuarie 2011

Timpul decide...

Back to work...nu prea am mai scris de ceva timp, imi e sila acum sa invoc motive gen scuzele pe care le spui la scoala "Doamna stiti..am fost plecat din oras,am fost la dentist, mi-a mancat catelul tema etc". Nu prea am avut cine stie ce idei in ultimul timp, probabil din cauza asta nu am mai scris..As vrea sa zic ceva in mare despre perioada asta din viata fiecarui "elev", o perioada mai buna pentru unii, mai putini buna pentru altii, si poate minunata pentru alte persoane (cred ca ma incadrez si eu prin categoria asta.)
  Hmm..liceul! Grea perioada, huh? E greu de spus ce inseamna liceul pentru fiecare dintre noi..pentru unii aduce avantaje pentru altii devantaje..dar de un singur lucru ar trebui sa fim constienti si anume ca este fara nicio indoiala cea mai frumoasa perioada din viata oricarui om! 
  Acum cand ma gandesc la cum eram eu inainte de liceu ma cam bufneste rasul..prima zi de liceu imi amintesc ca a fost total penibila,stupida. Nu-mi gaseam locul acolo sub nicio forma, ma gandeam ca nu o sa ma obisnuiesc niciodata, si tot ce aveam in minte era faptul ca "ee..lasa..4 ani trec repede". Pe dracu, acum as vrea ca astia 4 ani sa devina 8,10,15,20..sa nu mai plec din liceu! Nu spun ca vai Doamne ce perioada fantastica este in viata mea, dar nici nu pot sa mint si sa spun ca nu-mi place si ca nu ador fiecare zi de scoala! Pentru mine highschool=new friends, noi idei, noi senzatii,schimbari (radicale sau mai putin radicale), fiecare zi de scoala inseamna o amintire in plus, o intamplare (amuzanta sau nu) pe care o am in minte si multe alte lucruri!
   De cand am intrat in clasa a 11a imi trece des prin minte gandul "Ce naiba voi face dupa liceu?!". Bine,bine stiu raspunsul imediat este..facultate, job etc. In liceu ai experiente noi, cunosti oameni care poate iti vor ramane intipariti in minte tot restul vietii tale (profesori&colegi) si nu este foarte interesant ca toate acestea vor lua sfarsit! Nu prea vreau sa se termine liceul, vreau sa-l prelungesc, vreau sa nu fie nevoie sa apuc pe calea mea, sa muncesc ca sa ma intretin, vreau sa raman tot asa, sa rad prin ore, sa fac tot felul de chestii stupide si sa-i fac pe ceilalti sa rada, sa nu am griji decat vai doamne oare mi-am facut tema la mate? oups nu mi-am invatat la istorie..dar pe cealalta parte vreau sa ajung sa-mi indeplinesc fiecare din visele mele,rand pe rand!
  Dar cum zicea cineva "lasa timpul sa treaca, el le rezolva pe toate", asa ca momentan vreau sa ma bucur de ce a mai ramas din liceu si apoi timpul va decide...

2 comentarii: