Lista mea de bloguri

luni, 11 iulie 2011

Remember that: July 10,2011!

Sunt 3 concerte pe care nu le-as rata niciodata..Bon Jovi (bifat), Yann Tiersen (bifat),Yiruma (un alt instrumentist de-a dreptul demential) si Metallica! Bine sunt 4 concerte.
   Aseara incepand cu ora 8 am avut parte de o experienta pe care cred ca o sa o povestesc si nepotilor..concertul trupei Bon Jovi! Inca de cand m-am hotarat, impreuna cu o parte din familie si cativa prieteni, sa mergem la concert mi-am zis ca o sa fie probabil,o noapte in care o sa se scrie istorie pentru Romania,si m-am simtit mai mult decat extraordinar ca am avut ocazia sa iau parte!
    Ascult Bon Jovi cred ca de vreo 9-10 ani,de aceea aseara cand i-am vazut in fata ochilor mei a fost un blocaj sau ceva..si brusc mi-a fugit gandul in anii 2000-2001,vremea cand auzeam si eu de baietii astia de la Bon Jovi aducandu-mi aminte de piesa care m-a facut sa devin fata trupei si anume IT'S MY LIFE ,la radio o auzisem daca nu ma insel! Stiu ca mi se intiparise melodia in cap, si o tot fredonam obsesiv prin casa, "stand cu ochii" pe radio mereu, tot asteptand sa o redea! Tot in zilele alea,parca mai daduse o piesa de pe albumul Crush,I could make a living out of lovin' you si ii recunoscusem stilul si vocea lui Jon Bon Jovi..
    Un lucru ce m-a impresionat la acest concert,exceptand vocea care suna extraordinar live si show-ul pe care au fost in stare sa-l faca, a fost gestul lui Bon Jovi sa poarte steagul Romaniei! Dupa aproximativ o ora un tip din public,care era si aproape de scena i-a aruncat steagul nostru,iar el pur si simplu l-a luat si l-a pus pe el..spunand ca se simte onorat sa poarte drapelul Romaniei! 
   Inca de la prima melodie Raise your hands, s-a simtit energia cu care venisera si cat de dispusi erau in seara asta sa faca un spectacol de zile mari..Urmatoarele 5 melodii parca ne pregateau pe noi,cei din public pentru legendara It's my lifeeeeeeeee, la care am tipat intr-un hal in care nici eu nu as fi crezut..Mainile pe sus si refrenele cantate,sau tipate au ridicat temperatura de acolo cred ca peste 50 de grade:)),iar la sfarsitul melodiei aplauzele si scandarile au durat mai bine de 3 minute,a fost clar una dintre piesele "vedeta" ale serii!
In ritmul acesta am tinut-o aproximativ doua ore si ceva, mi se parea ca timpul trece prea repede,cand la Keep the faith reveranta de final dezvaluie sfarsitul concertului..da nu se poate asa ceva,da de ce,ca prea repede, ca nu stiu ce, cand cei din fata incep cu insistentele si tipetele iar in doar cateva secunde toti care ne adunaseram acolo tipam ca disperatii dupa un bis,bis care cred ca a mai tinut vreo ora,chiar mai bine de o ora..Dezamagirea mea mare era ca nu auzisem inca Always,piesa mea de suflet, dar thanks God dupa Livin' on a prayer acordurile de inceput demascau ca urmeaza Alwaysssssss,moment in care scandarile au accelerat iar mainile parca s-au ridicat si mai sus! Twist and shout by Beatles avea sa incheie ceea ce a fost concertul Bon Jovi 10 iulie 2011,Jon Bon Jovi promitand ca o sa revina cat de repede!! 
   A fost, fara exagerare, o experienta la care as mai participa oricand pentru ca merita si Bon Jovi see you soon! <3
Iar ca se vada ca nu bat campii,mai jos se afla o mica doza din nebunia de aseara \m/

Un comentariu: